روژاروژا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

رۆژا

نی نی شگفت انگیز من

1390/5/2 11:41
631 بازدید
اشتراک گذاری

آفرینش ما انسان ها شگفت آور است . از همان بدو تولد ، جنباندن دست و پا شگفت انگیز ترین کاری است که بشر می تواند انجام دهد .  اولین مک زدن پستان مادر ، گریه کردن ، زور زدن و به پشت خوابیدن ، ادای اولین حروف و کلمات ، همه حیرت آورند زیرا هیچ کس تلاشی برای یاد دادن آن نکرده است .

شگفت انگیز ترین حرکت روژای ما زمانی بود که سه ماهه بود . رفته بودیم پارک . من ، روژا رو بغل کردم و یواش یواش قدم می زدم . کنار درختی تنومند ایستادم . احساس کردم روژا به تنه درخت خیره شده . مدتی به همان شیوه گذشت . روژا آرام آرام نگاهش رو در امتداد تنه درخت به سمت بالا برد . شاخ و برگ ها را به دقت نگاه کرد و همان طور شاخه ای را دنبال کرد که بالای سرمان خمیده بود . روژا کاملا سرش رو به پشت انداخت و خیره به آخرین برگ شاخه ماند . من نگران از زیادی قوس پشتش چند قدمی به عقب رفتم تا راحتر نگاه کند و او همچنان خیره به برگ مانده بود .

بارها و بارها هرگاه که از کنار درختی می گذشتیم ، روژا همان نگاه عمیقش را تکرار کرد و صد افسوس که تابحال فرصت تصویر برداری نبوده و البته برای این مسابقه هم فرصت نشد . بجای آن عکس یک ماه پیش روژا رو گذاشتیم که اعلام استقلال کرد . بله ! خودش شیشه شیرش رو گرفت .

 روژا شیشه شیرش رو گرفته -چهار ماهگی

این عکس رو چند وقت بعد از درج این مطلب گرفتم (دال بر گفته هایم)

روژا و نگاهش به درخت بالای سرش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رها
29 تیر 90 11:03
سلام عزیزم وب قشنگی دارین دخملتون هم نازه کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم
مامان رها
2 مرداد 90 11:26
سلام عزیزم ممنون که به رهای من رای دادین با اجازه لینکتون کردم
محمد گیان
3 مرداد 90 9:46
سلام خوبی دوست عزیز روژا جان چطوره خوبه دوست عزیز ممنون که وب ما سر میزنی این عکسها را من از سایت تابناک گرفتم اگر عکسها را بزرگش کنی اسم سایت روش هست ودر آخر ممنون که یاد آوری کردی
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 3:38
محمد گیان
8 مرداد 90 14:53
سلاو روژا گیان باشی به قربان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رۆژا می باشد