روژاروژا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رۆژا

نی نی کلمه

1391/4/27 15:33
485 بازدید
اشتراک گذاری

روژا کوچولو یکسال و پنج ماهشه حالا می تونه بشمره

یه ....قگ....سه بای بای

دو ماه کامله که می تونه بگه :

الو.... الو به من زنگ بزن

گوشی رو به گوش هاش فشار می ده راه می ره می خنده (مثل آدم بزرگا)

چی ؟؟؟؟ استرس

این چی رو مثِ لاتای چالهِ میدونی می گه (خدا به خیر کنه بچم لات نشه !)

با..ش فرشته

یعنی باشه (وقتی که می گیم این کار و نکن)

اوه چیه ؟ عینک

اون چیه ... به هر چیزی که برسه می پرسه 

و یه عالمه حرفای دیگه که نمی دونم به چی می گه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

alaa
27 تیر 91 20:03
salam kobid az safar bargashtan .. alan ba ham hastin.
آلاء
7 مرداد 91 19:37
سلام له گه ل ره مزان چونن تاعات قبول بیت که ی دینه وه بو مه ریوان.
مامان الیناجونی
31 مرداد 91 14:50
سلام به به روژا خانوم ماشاا... چه دخملی نازی هستی خاله جون چه کلمه های قشنگی یادگرفتی عزیزم از طرف من و الینا
طاهره مامان امیرعلی
21 شهریور 91 15:20
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
خواهر فرناز
28 بهمن 91 10:29
سلام تولدتون مبارک الهی 120 ساله بشه زیر سایه شما وپدرش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رۆژا می باشد